Följ min blogg på den här länken : http://www.bloglovin.com/blog/3231072/malinandersson

Jag skriver i stort sätt om ALLT som man vill läsa om! Så läs&följ!

Följ min blogg på den här länken : http://www.bloglovin.com/blog/3231072/malinandersson

tisdag 22 november 2011

Heej!
Sitter här nu och har Äntligen städat mitt rum. herregud var skönt! Eftersom att jag har fullt upp imorgon och på torsdag och vill inte städa  på en fredag =P

På idrotten idag dansa vi. laindans (stavning) och nått mer! Det var jätte kul och inte alls svårt efter som att jag dansar annars! på fredag på idrotten tror jag att vi ska dansa par dans annars så blir det någon annan lektion! Jag längtar inte efter som att jag inte har lust att dansa med någon av killarna! 
och om dom går efter klasslistan får jag dansa med saga så jag hoppas verkligen mer på att dom väljer par så =/

Vi hade NO prov idag och min kompis brevid skrev av  i stort sätt allt jag skrev, men men. om jag har fel har den det med! så inte så smart. Och så fick vi tillbaks matte prover och jag hade 18 rätt "igen". Emma i min klass fick 22 jag tror hon fick mest rätt. Men jag vart iaf Jätte glad över mitt resultat =D
Ni förstår jag brukar inte få så många rätt förut men nu har jag aldrig fått undra 10.. och 10 fick jag på ett glosförhör den veckan då hela livet var piss... =/'

Men men har inte varit nere sen jag kom hem så ska gå ner nu och snart äta sen lägger jag mej nog framför tv:n. det är så skönt utan läxor, de enda är SO prover på fredag men jag har övat så MYCKET. =/!

Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Hej Heter Malin andersson och är 13. Älskar Teater,Dans och musik! jag sjunger och spelar piano, skriver egna låtar, dansar Zumba och vandlig dans! Är oftast på gårn med mina vänner, Annars Myser vi eller umgås på andra sätt! Bor i Läppe en LITEN LITEN by som ligger utanför ett litet samhälle som heter Vingåker där jag går i skolan och är större delar av dagarna! Läs också min andra blogg jag har tsm med en av mina bästa vänner Lisette Brink. Där vi skriver mer gemensamma inlägg och lägger ut Videos! http://www.precissomvi.devote.se/ Kola också hennes blogg http://lisettebrinck.blogspot.com/