Följ min blogg på den här länken : http://www.bloglovin.com/blog/3231072/malinandersson

Jag skriver i stort sätt om ALLT som man vill läsa om! Så läs&följ!

Följ min blogg på den här länken : http://www.bloglovin.com/blog/3231072/malinandersson

måndag 21 november 2011

Cooaaapp (Y)

hej!
 sitter här nu och ska vila tills kl halv åtta då jag ska dansa/träna =P
har haft sen kl4  på mej att blogat men satte mej vid pianot och sen laga jag mat och det tog visst sin tid.
Tog bussen hem orkade inte va ute idag. Satt och läste i bussen jag och Lina har lånat "Pojken som kallades det"
Det är en värklig historia om en pojke som blir misshandlad av sin mamma och hur de börja och hur han fick hjälp! Den är skit bra nästan alla min tjej kompisar läser den och alla säger att den är Äkling/spännande och sårlig.Vi sitter och berättar vilka sidor vi är på och vad som händer var i boken osv. Så nu vet jag att på sidan 36 & 37 tror jag.. den ska vara väldigt hemsk!x'/
Satt och läste den först på svenskan i bibloteket men Saga, sen på eget ämnes valet fast då med Lisette, sen i bussen med Lina, Det jobbigaste är bara att jag mår illa när jag läser i buss/bil, så när jag gick av ville jag nästan spy! =/ 




Idag fyller min ÄLSKADE ÄLSKLINGS TJEJ ÅR! 
jag kom i morse och satte mej brevid henne och sa "Hej", efter en stund kommer Elin och kramar om henne och säger "Grattis" jag bara neeej hanna FÖRLÅT FÖRLÅT, Fast det gjorde inget sa hon, 
Sen kommer Lisette och jag går fram till henne! -Hanna fyller idag.
Lisette bara -Kitt!
Så vi fick en idee, vi sprang ut på skolgården i mitten och plocka några rosor ur rabatten! Hanna vart Jätte GLAD!! 
HiHi
men vi sa att hon skulle låta dom vara kvar i skåpet  ifall att bara x')
Det pinsamaste var nog att alla kolla konstigt på oss, men tjejer vi bara garvar på endå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Hej Heter Malin andersson och är 13. Älskar Teater,Dans och musik! jag sjunger och spelar piano, skriver egna låtar, dansar Zumba och vandlig dans! Är oftast på gårn med mina vänner, Annars Myser vi eller umgås på andra sätt! Bor i Läppe en LITEN LITEN by som ligger utanför ett litet samhälle som heter Vingåker där jag går i skolan och är större delar av dagarna! Läs också min andra blogg jag har tsm med en av mina bästa vänner Lisette Brink. Där vi skriver mer gemensamma inlägg och lägger ut Videos! http://www.precissomvi.devote.se/ Kola också hennes blogg http://lisettebrinck.blogspot.com/